Do czego służy Panel Klienta?

Panel Klienta
to bezpieczny, wygodny sposób przechowywania dokumentacji oraz komunikacji z naszymi Klientami

Panel Klienta nie tylko służy do przechowywania kompletu aktualnych dokumentów przygotowanych przez naszych specjalistów ale także może być wykorzystywany do stałej komunikacji oraz przesyłania powiadomień o wszystkich zmianach

Porządek na medal

Dzięki naszemu rozwiązaniu w dokumentacji już na zawsze zapanuje porządek!

Alternatywa dla maila

Przesyłanie dokumentów klasycznym mailem nie jest ani bezpieczne ani wygodne. W naszym Panelu znajdziesz wszystkie potrzebne materiały

Wszystko w jednym miejscu

Wszystkie aktualne dokumenty, materiały i informacje znajdziesz w naszym Panelu

Rejestracja wszystkich zmian

Panel Klienta rejestruje działania wykonywane na umieszczonych w nim plikach co pozwala zawsze sprawdzić zmiany

Bezpieczne przechowywanie

Bezpieczeństwo dokumentów zapewniają różne poziomy uprawnień użytkowników. Codzienny backup!

Stała aktualność dokumentacji

Dokumentacja przechowywania w Panelu Klienta jest aktualizowana przez naszych Konsultantów

Czym jest Panel Klienta?

Panel Klienta został przygotowany aby nasi Klienci mogli zawsze odnaleźć ważne i aktualne dokumenty i pliki, otrzymać powiadomienia o wprowadzanych przez naszych specjalistów zmianach oraz aby komunikować się z nami. 

Dostęp do Portalu Klienta jest realizowany za pomocą przeglądarki internetowej. Panel został przygotowany na specjalnej platformie z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych narzędzi do zarządzania danymi. Znajdują się w nim pliki i informacje powstające w ramach naszej współpracy z Klientami. Dostęp do Panelu Klienta odbywa się poprzez logowanie i jest zabezpieczony jednorazowym hasłem.

Bezpieczeństwo zapewnia szyfrowane połącznie z naszym serwerem oraz logowanie z dodatkowo wysyłanym przez Panel Klienta jednorazowym kodem zabezpieczającym na adres e-mail. Nad całością czuwa zespół informatyków z doświadczeniem w zakresie bezpieczeństwa. System jest testowany z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi do weryfikacji zabezpieczeń. Bezpieczeństwo dokumentów zapewniają różne poziomy uprawnień użytkowników. Codziennie  wykonywany jest również backup danych.

 

Klient otrzymuje dostęp do Portalu po podpisaniu umowy. Informacje o sposobie logowania do Panelu oraz procedurze bezpieczeństwa koordynator współpracy po stronie naszego Klienta otrzymuje
w specjalnej wiadomości. 

W Panelu Klienta przechowywane są m.in.:

  • raporty audytowe,
  • certyfikaty szkoleniowe,
  • polityki bezpieczeństwa,
  • rejestry,
  • upoważnienia,
  • umowy np. powierzenia,
  • procedury,
  • dokumentacja naruszeń bezpieczeństwa
  • wiele innych dokumentów 

Panel Klienta przesyła do koordynatora po stronie Klienta drogą mailową powiadomienia o zmianach w dokumentacji oraz ważne informacje dotyczące naszej współpracy. Powiadomienia są przesyłane na bieżąco, niezwłocznie po wprowadzonych zmianach. 

Dostęp do Panelu może mieć każda osoba wyznaczona przez naszego Klienta, która zostanie do tego upoważniona. Standardowo dostęp taki jest generowany dla koordynatora po stronie naszego Klienta.

Oczywiście nie. Korzystanie z Panelu Klienta jest całkowicie darmowe dla wszystkich naszych Klientów. 

Przykładowy ekran Panelu Klienta